Bekijk originele versie : HAHAHA: Fietsendief zoekt hulp bij politie
Misz_Amazighh
23-11-2005, 16:17
:maf: domheid
:maf: domheidHeb je ergens jeuk ofzo?:)
Dommm, hoort in onzinhoekje thuis.
Gaat alles nog goed rikus, normale hartslag nu radio niet meer is!
Groet,Wat doe je dan op theelouge? Ja ik mis dat takkenwijf wel:o een beetje!Geen muziek meer, ze zal wel uitgehuwelijkt zijn. Ze had er de leeftijd voor:rolleyes:
Ja, ben ondertussen een jaartje ouder geworden. Wel te zien toch, gedraag me vrij normaal.
ehm, rest me nog 1 vraag aan u; waar heb je why gelaten. zouden de polen hem dan toch te grazen hebben genomen?
Groet aan uw cardioloog, Misschien is hij wel haar bruidsschat betaald. En zitten ze nu samen in Bakatoetoe en zijn ze drukmet babbys aan het maken en de kippen voeren:D :D
ik zie het al helemaal voor me gebeuren. wat een domme actie, ongelofelijk.
ik zie het al helemaal voor me gebeuren. wat een domme actie, ongelofelijk.gaha, hoe ist met jouw?
gaha, hoe ist met jouw?
jah gaat goed ;) in een korte tijd is er veel gebeurd, maar het gaat lekker :goedzo:
en met jou?
jah gaat goed ;) in een korte tijd is er veel gebeurd, maar het gaat lekker :goedzo:
en met jou?Ik voel me weer net een tijger en mijn humor en sarcasme zijn terug. Ik wordt alleen snel moe.
Ik voel me weer net een tijger en mijn humor en sarcasme zijn terug. Ik wordt alleen snel moe.
je wordt oud :hihi:
je wordt oud :hihi:Heeeft het denk ik niet zo veel mee te maken, maar hopen dat het weer goed komt, na het inplantaat. Ik heb goeie hoop hoor!
hoop doet leven ;)yep (http://www.koolpages.com/column/duiven-1.htm)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.